بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آیا قطار امیر به ایستگاه صدر میرسد؟!

با این اوصاف هواداران استقلال و حتی شخص امیر قلعه نویی وقتی به مابقی بازیکنان تیمش نگاهی می اندازند،میتوانند کمی از دلواپسی هایشان را کم کنند و دلخوش باشند به یک برد دیگر و بازگشت به جایگاهی که مدتی به چند تیم مختلف اجاره داده بودند!
سید مهدی رحمتی ،خسرو حیدری، آندارنیک تیموریان، امیر حسین صادقی،ساموئل،آرش برهانی و ...بازیکنانی هستند که هر کدامشان اگر فقط 70 درصد خودشان باشند و عملکرد روتین و خوب رو به بالا را از خود به نمایش بگذارند،مطمئنا با وجود یک مربی باهوش و هنرمند می توانند در شرایطی بسیار سخت و با کلی مهره  محروم و مصدوم آقای مجدد خود را در فوتبال ایران فریاد بزنند.
لذا معتقدیم با توجه به بضاعت دو تیم  استقلال و راه آهن و نتایج گرفته شده تا قبل از هفته بیست و یکم،زمین ورزشگاه تختی اجازه دواندن توپ را روی زمین به بازیکنان بدهد،استقلالی ها خیلی راحت همچون بازی رفت بتوانند با یک نتیجه خوب با اختلاف گل مناسب از این دیدار سر بلند بیرون بیایند!
از طرف دیگر اگر زمین ناهموار تختی همانند قبل بوده و تغییراتی در آن حاصل نشده باشد،امیر قلعه نویی باید امیدوار به  یک بازی بزن زیرش خوب از سوی بازیکنانش باشد و در نهایت بتواند از روی یکی از این زیر توپ زدن ها به گلی دست پیدا کنند و پیروز دیداربا لکوموتیورانان باشند!
مع الوصف؛قطار استقلال با کلی شیشه های شکسته و واگن های درب و داغان به سمت صدر جدول لاک پشتی وار در حال حرکت می باشد و هواداران این تیم می توانند خوشحال باشند که هنوز یک لکوموتیوران با تجربه به نام امیر قلعه نویی هدایت قطارشان را دست دارد و تجربه و هنر وی هیچگاه اجازه ایستادن به آنرا نخواهد داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 10 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته بیست و یکم,استقلال,راه آهن,مصدومین و محرومین, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com